Baráž 10ball

29.05.2012 23:07

V sobotu jsem hrál poslední baráž o postup do extraligy za jednotlivce tento rok.  Už delší dobu mám velkej problém s koncentrací a řekl jsem si, že se zkusím kousnout a turnaj odehraju v maximální koncentraci. První dva zápasy dne byly přesně takové, jaké jsem doufal. Na hru jsem se dost soustředil a šlo to. Oba dva zápasy jsem vyhrál 4:0 a tak jsem měl dobrý pocit, že to ten den půjde, ale asi jsem nad tím neměl tolik přemýšlet, protože hned potom jsem prohrál 4:2 s Radkem Majerčíkem, kde jsem měl spíš smůlu, než abych chyboval. Nechal jsem dvě desítky úplně těsně před dírou a jednou jsem nedal devítku, která nakonec taky skončila v pozici, kterou by dohrál i slepej. Po zápase jsem byl dost naštvanej, protože šlo i o postup z prvního místa rovnou do extraligy a já takhle musel přijet i druhý den do Prahy, a odehrát pavouka. Plány se ale změnili, protože nás bylo málo a pavouk se hrál tentýž den. Hned první zápas jsem totálně vypustil, když jsem prohrával už 0:5 do 6 vítěznejch. Stav jsem dootáhnul na 4:5 a hrál jsem na poslední kouli, když jsem se ale nad ní nějak zapřemýšlel a nedal jí, hloupá chyba, která mě stála zápas a poslala mě do B strany kde jsem nakonec všechny zápasy vyhrál a postoupil jsem do extraligy i v 10ball. Letos tedy hraju 3 ze 4 disciplín, tak uvidím, jak si v nich povedu.

Tahle baráž se podle výsledků zdá dost špatná, ale myslím si, že když vypiluji pouze tu koncentraci, tak budu o dva levely výš, než jsem teď.... Stačí jen makat... Snad se mi to podaří