Baráž + Ticháček cup

20.05.2012 22:30

V sobotu jsem hrál baráž v devítce. Věděl jsem, že musím postoupit z prvního místa, jinak bych musel do Prahy ještě druhý den. Taky se v Rendě hrál hokej a Ticháček Cup, který jsem už minulý rok nestihl kvůli baráži ve čtrnáctce a pak mě to hodně mrzelo.

Ve skupině nás bylo 7, prohrál jsem jen jeden zápas, i když jsem nehrál zrovna dobře. Nesoustředil jsem se na hru skoro vůbec, odbíhal jsem k televizi, kde jsem koukal jak hraje Rusko vs Finsko, nebo jsem to prostě nějak šťouchal. Jsem ale rád za poslední zápas ve skupině s Pavlem Maškem, kde jsem prohrával už 2:4 do 5 a nevěděl jsem, zda musím vyhrát, nebo ne. Od stavu 2:4 jsem Pavla pouštěl pouze do jistot a na hru jsem se opravdu soustředil a celý zápas nakonec otočil na 5:4. Jsem rád, že umím hrát i tak, že soupeře skoro k ničemu nepustím, jen mě celkem štve, že mi tahle koncentrace nikdy nevydrží na dýl, než 2 zápasy v turnaji. Skupina je v sekci Jak si vedu.

Ticháček Cup se letos poprvé hrál jen na dvou stolech a tradičně šlo spíš o zábavu, než o hru. Taky to tak vypadalo a já šel hrát svůj první zápas až v 11 večer. To mi ale nevadilo, protože byla úžasná nálada mezi všemi, co přišli a jsem rád, že přišlo až okolo 20 hráčů, kteří přišli zavzpomínat. Turnaj nakonec skončil okolo druhé hodiny, kde jsem se ve finále potkal s Jirkou Austem, střihli jsme si o rozstřel, to jsem vyhrál, rozstřelil jsem, hru dohrál a jelikož jsme hráli rychlou smrt, tak jsem se taky stal vítězem turnaje :) chtěl bych poděkovat všem účastníkům za suprovej večer. Díky!