Extraliga 9 ball

24.09.2012 00:42

Včera jsem měl druhý extraligový turnaj a to v 9 ball. Byla to moje první extraliga v 9 ball a dopadla nad očekávání. První zápas s Radkem Kováčem hladce 9:1, druhý s Robinem Vladykou taky v klidu 9:3. Třetí zápas se také vyvíjel zpočátku celkem v poklidu. To jsem ale nevěděl jak to zkončí. Hrál jsem proti Láďovi Papežovi, kde jsem už vedl 6:3, po mém rozstřelu spadla koule, dávám jedničku, nahrávám si na kombinaci 2-9, kterou trefuji, Láďa se zvedá, vyndavá koule z dir a ostatní co jsou na stole, tak posílá k postavení nového trojůhelníku, mezitím se ale bílá kopla s jinou koulí a padá do díry. Tak jsme se dohodli, že dáme novou hru a tak rozstřeluji, ale kazím a Láďa shazuje devítku kombinací... Stav 6:4. Láďa střílí, kombinace, padá devítka, stav 6:5, střílí, eso - padá devítka, stav 6:6, střílí, čistá, 6:7, střílí, čistá, 6:8. Neskutečný obrat :) ale naštěstí pro mě ještě chybu udělal a já nakonec vyhrál 9:8. Tím jsem se dostal do čtvrtfinále, kde ke mě z béčka přišel Jindra Bohůnek, se kterým jsem minulou extraligu v 8 ball prohrál 4:8 takéve čtvrtfinále. Hned z úvodu jsem prohrával 0:3, ale tento náskok jsem stáhl. Pak jsme se tahali po jednom bodu až do stavu 8:8, kde byl nakonec šťastnější opět Jindra a vítězí 9:8. Pro mě to opět znamená konec turnaje. Teď už ale na 5. místě a je to pořád lepší a lepší :)