Extraliga skončila

11.12.2012 00:50

Sice jsem sem chtěl přispívat během průběu extraligy, ale nějak mi to nevyšlo :). Nejpíš to budu dělat tak, že příspěvky nebudou tak často, ale aspoň budou obsáhlé. Možná to bude lepší, než sem psát každou menší událost. 

K extralize mám letos jen pár slov. Jsem tak na 80% spokojený.Herně jsem spokojený dast. Jediné co vím, že je zapotřebí natrénovat, je hlava. Jakmile se dostanu do zápasu, ve kterém o něco jde, nemůžu prostě hrát normální kulečník, i když jsem celej den hrál dobře. Z 6 extraligových turnajů jsem se 5x dostal mezi nejlepší osmičku. Jen mě mrzí to, že jsem z těch pěti čtvrtfinále 4x hrál s Jindrou Bohůnkem a vlastně jsem všechny čtvrtfinále prohrál. Ani jednou jsem se nedostal do semifinále a tak doufám, že mi to vyjde na republice.

Vypracovávám novou, přehlednější tabulku vzájemných zápasů se soupeři a hned jak bude, tak ji šoupnu na stránky. Doplňována bude průběžně