Náročný víkend

14.05.2012 18:50

Je pondělí a já přemýšlím, jak to chci vlastně o víkend zvládnout. Hraju totiž v sobotu baráž v disciplíně 9ball. Jde o postup do extraligy mezi 32 nejlepších hráčů. 9ball jako hra samotná mě dost baví, ale je pravda, že v ní jsem se nikdy úplně nejlíp neumístil. Extraligu jsem v ''devítce'' taky ještě nehrál a uvidím jak se mi to povede. První hrací den se hrají skupiny po cca 8 hráčích, kde hraje každý s každým, vítěz skupiny postupuje přímo do extraligy a druhý až pátý ve skupině postupuje do nadcházejícího dne, kde se hraje pavouk.

V sobotu se koná, ale také mimo jiné, i vzpomínkový Ticháček Cup, na kterém už kvůli loňské absenci nechci scházet a tak doufám, že skupinu v Oraze dohraji co nejrychleji to půjde, v lepším případě i co nejlépe a stihnu se vrátit na turnaj k nám do Rendy. Víkend, tedy hlavně sobota bude velmi náročná!

Po víkendu sem hodím do sekce  Jak si vedu tabulku s výsledky baráže, popřípadně i Ticháček Cupu.