Sezóna začala :)

24.09.2012 00:33

Po prázdninách jsem se konečne dočkal i svého tága, které jsem měl na reklamaci a hned jsem ho po jednom tréninku odzkoušel na prvním kole extraligy v 8 ball. První zápas jsem se hned střetl s klubovým spoluhráčem Honzou Krupičkou, na kterém se projevila nervozita z prvního extraligového zápasu vůbec a tak jsem měl výhru snadnější. Zápas skončil 8:2. Druhý zápas jsem hrál se Zdendou Vobořilem, kde mi to moc nešlo a zápas jsem prohrál 4:8, tím pádem jsem spadl do ''Béčka'' kde na mě čekal Standa Šimek. Zápas jsem bez větších problémů vyhrál 6:2. Následující zápas jsem hrál s Láďou Papežem 6:3 a tak jsem se dostal na konec ''B'' strany, kde na mě čekal Tomáš Čermín. Tento zápas se mi hodně povedl a Tomášovy chyby jsem trestal. Vyhrál jsem 6:2 a vracím se do ''Áčka'' k Jindrovi Bohůnkovi. Tento zápas se mi opravdu líbil, i když jsem ho nakonec prohrál 4:8. Jindra trestal a já tam občas nějakou chybu udělal. Skončil jsem na 6. místě z celkových 31 hráčů. Celkem spokojenost